Oj då, shopping gick väl sådär

Tydligen var det ingen bra dag att ta med tjejerna till Marieberg just idag. Cornelia hörde inte något av vad jag sa (är hon verkligen 4 år?) och Agnes gnällde och vägrade sova middag. Hon la till lite matvägran också.

Cornelia vägrade äta maten jag köpte till henne, utan gick loss på min sallad samt salladsbuffén. Svarta oliver och pizzasallad går alltid hem. Agnes vägrade bananen och kastade nästan allt på golvet. Sen fortsatte hon vägra sova.

Jag fick i alla fall umgås en stund med min kära gravid vän V som nu är i vecka 31. Stackarn, jag tror hon blev matt bara av att höra oss... Jag är i alla fall HELT slut. Kaffe!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha det e sånna dagar man undrar vad man tänkte med att det skulle bli såååå mysigt med barn ;) Som tur e går det nån timme å så är de världens underbaraste igen, för att sen iof bli hemska igen efter nån timme, men de brukar ju hamna på plus tillslut! :) Det är ju sånt gravida ska se, så de njuter av de lilla knytet som bara vill ligga på bröstet å ständigt bäras runt nära nära, annars kanske de skulle längta till roliga shoppingrundor med barnen på en gång :) Hoppas du hittade nåt kul att köpa iaf!! Kram

2012-05-11 @ 20:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0