Helvetes jävlar

Jag tål inte vin.

De senaste åren har jag druckit vin i mycket måttliga mängder (läs: ett halvt glas som jag druckit upp till hälften). Några få undantag finns, då det i stället blivit en halv flaska vin. Gissa vad som hänt efter dessa gånger, närmare bestämt dessa TRE gånger: Jag har blivit fyllesjuk så in i norden i flera dagar. Risig som satan och bott mest på toaletten.

I morse sa jag att det var magkatarr eftersom jag hade det igår. Sen sa jag att jag var bakis, men då talade A om för mig att jag hade fel. Så jäkla sjuk blir man helt enkelt inte av en halv flaska vin. Inte om man inte har magkatarr också förståss. Jag har kanske pajat magen rätt rejält. STACKARS MIN MAGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0