Kyrkis?

Jag hade tänkt ta en tur till kyrkis med Agnes. Vi har varit dåliga på att gå dit, men jag tänkte att IDAG ska vi minsann få till det. Tänkt ja.

Agnes är väldigt pigg fortfarande. Just nu spelar hon piano och sjunger för full hals. Det verkar inte som att hon tänkt somna än på en halvtimme, vilket betyder att hon kommer att sova rakt igenom hela babycaféet. Om jag stoppar in henne i bilen nu somnar hon garanterat på tre röda och vad ska jag dit och göra då? Bättre hon får busa av sig en liten stund till och sova gott i flera timmar sedan. Jag gör ett nytt försök om två veckor.

Nu ska jag och Agnes öva lite på pianot. Jag inväntar noter från Skottland (av alla ställen), ska postas idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0